veilig uit gevangenis van Talca - Reisverslag uit Talca, Chili van 40 MM - WaarBenJij.nu veilig uit gevangenis van Talca - Reisverslag uit Talca, Chili van 40 MM - WaarBenJij.nu

veilig uit gevangenis van Talca

Door: Pedro

Blijf op de hoogte en volg 40

23 Oktober 2012 | Chili, Talca

Vanmorgen hebben we de makers van de presentjes gesproken. In een lokaal in de gevangenis, achter slot en grendel. Samen psalm 138 gezongen in Spaans. Erg indrukwekkende ervaring dit alles.
Na afloop bij de directeur gepraat over deze ervaring, en hoe verder.
Wellicht wordt hier nog nader op ingegaan.

Nu op weg naar San Benardo. Ja, hier wifi on board.
Groeten

• 24 Oktober 2012 - 08:44

Peter Van Der Winden:

Dag Jan,
    Ofschoon ik niet zo ervaren ben met Facebook etc, probeer ik te volgen wat je doet. Het is minstens verrassend en ik blijf je wel volgen, ook met mijn vraagtekens.
    Blijf nieuwsgierig.
    Peter

• 24 Oktober 2012 - 19:27

Bjintze En Gosien:

Leuk weer wat te horen en gelukkig dat jullie de gevangenis weer mochten verlaten. Nog fijne dagen

• 24 Oktober 2012 - 20:57

Eric En Elma.:

Wat staan jullie weer leuk in de krant en ook nog zo mooi op de foto, geniet lekker.
    groetjes Eric en Elma.

• 24 Oktober 2012 - 20:57

Eric En Elma.:

groetjes Eric en Elma.

Tags: Talca

Een groep van 9 personen gaat namens de 40MM dit jaar in oktober een bezoek brengen aan diverse projecten in Chili. Ook wordt meegewandeld bij Anneke Kok in Talca (een klein stukje onder de hoofdstad Santiago). De groep bestaat uit: Lizet Vreeker, Jan Vreeker, Margreet Roet, Peter Bakker, Marianne Groot, Peter Groot, Vera Boon, Greet Boots & Mieke Boots. Enkele maanden zijn zij al met de voorbereidingen bezig en hebben contact gezocht met alle projecten die zij bezoeken. Ze zijn erg welkom bij de projecten die trots zijn om de 40MM te mogen ontvangen. De groep die naar Chili afreist zal sponsorgeld dat zij ophalen speciaal voor deze reis overhandigen aan de contactpersonen van de projecten. Er worden afspraken gemaakt hoe op de langere termijn hulp kan worden geboden.

Actief sinds 03 Aug. 2012